Huolto

Takuuehdot

Optoma-projektorit

Maahantuomillamme Optoma-projektoreilla on normaalisti 36 kuuukauden valmistustakuu, ellei tuotteen kohdalla ole toisin mainittu.

Projektoreiden takuuseen eivät sisälly projektoreiden lamput, joille myönnämme pääsääntöisesti 3 kuukauden tai 6 kk/1000 tunnin takuuajan. Takuuaika selviää ko. mallin yhteydessä annetuista teknisistä tiedoista. Takuuaika alkaa tuotteen toimituspäivästä asiakkaalle.

Takuu ei kata vahinkoja, jotka ovat aiheutuneet asennusvirheestä, ulkopuolisista tekijöistä (kuten esim. ylijännitepiikit tai ukkosen aiheuttamat vauriot) tai valtuuttamattoman huollon aiheuttamista toimenpiteistä. Takuu ei myöskään kata huolimattomasta tai käyttöohjeen vastaisesta käytöstä tai käsittelystä aiheutuvia vikoja.

Optoma-projektoreiden takuuhuollot hoidetaan InfoCare CS Oy:n toimesta, joten
niitä ei tule lähettää Noretron Esitystekniikka Oy:n huoltoon.InfoCare huolto

Mikäli Optoma-merkkinen data-/videoprojektorisi menee epäkuntoon, toimi näin:
ota yhteyttä InfoCare CS Oy:öön joko soittamalla asiakaspalveluun p. 010 310 8100
tai sähköpostitse huolto(at)infocare.fi
tai InfoCaren webin kautta osoitteessa www.infocare.fi.

 

Mitsubishi-projektorit ja -näytöt

Maahantuomillamme Mitsubishi-projektoreilla on normaalisti 24 tai 36 kuukauden valmistustakuu, ellei tuotteen kohdalla ole toisin mainittu.

Projektoreiden takuuseen eivät sisälly projektoreiden lamput, joille myönnämme pääsääntöisesti 3 kuukauden tai 6 kk/1000 tunnin takuuajan. Takuuaika selviää ko. mallin yhteydessä annetuista teknisistä tiedoista. Takuuaika alkaa tuotteen toimituspäivästä asiakkaalle.

Takuu ei kata vahinkoja, jotka ovat aiheutuneet asennusvirheestä, ulkopuolisista tekijöistä (kuten esim. ylijännitepiikit tai ukkosen aiheuttamat vauriot) tai valtuuttamattoman huollon aiheuttamista toimenpiteistä. Takuu ei myöskään kata huolimattomasta tai käyttöohjeen vastaisesta käytöstä tai käsittelystä aiheutuvia vikoja.

Laitteen vikaantuessa ota yhteys Noretron Esitystekniikka Oy:öön joko soittamalla p. 010 525 8000 / huolto tai sähköpostitse esitystekniikka(at)noretron.fi lisäohjeiden saamiseksi.

 

EIKI-projektorit

Maahantuomillamme EIKI-projektoreilla on normaalisti 24 tai 36 kuukauden valmistustakuu, ellei tuotteen kohdalla ole toisin mainittu.

Projektoreiden takuuseen eivät sisälly projektoreiden lamput, joille myönnämme pääsääntöisesti 3 kuukauden tai 6 kk/1000 tunnin takuuajan. Takuuaika selviää ko. mallin yhteydessä annetuista teknisistä tiedoista. Takuuaika alkaa tuotteen toimituspäivästä asiakkaalle.

Takuu ei kata vahinkoja, jotka ovat aiheutuneet asennusvirheestä, ulkopuolisista tekijöistä (kuten esim. ylijännitepiikit tai ukkosen aiheuttamat vauriot) tai valtuuttamattoman huollon aiheuttamista toimenpiteistä. Takuu ei myöskään kata huolimattomasta tai käyttöohjeen vastaisesta käytöstä tai käsittelystä aiheutuvia vikoja.

Laitteen vikaantuessa ota yhteys Noretron Esitystekniikka Oy:öön joko soittamalla p. 010 525 8000 / huolto tai sähköpostitse esitystekniikka(at)noretron.fi lisäohjeiden saamiseksi.

 

Vity-ohjausjärjestelmät ja -tuotteet

Maahantuomillamme Vity-tuotteilla on normaalisti 12 kuukauden valmistustakuu, ellei tuotteen kohdalla ole toisin mainittu. Takuuaika alkaa tuotteen toimituspäivästä asiakkaalle.

Takuu ei kata vahinkoja, jotka ovat aiheutuneet asennusvirheestä, ulkopuolisista tekijöistä (kuten esim. ylijännitepiikit tai ukkosen aiheuttamat vauriot) tai valtuuttamattoman huollon aiheuttamista toimenpiteistä. Takuu ei myöskään kata huolimattomasta tai käyttöohjeen vastaisesta käytöstä tai käsittelystä aiheutuvia vikoja.

Laitteen vikaantuessa ota yhteys Noretron Esitystekniikka Oy:öön joko soittamalla p. 010 525 8000 / huolto tai sähköpostitse esitystekniikka(at)noretron.fi lisäohjeiden saamiseksi.

 

Elmo-dokumenttikamerat

Maahantuomillamme Elmo-dokumenttikameroilla on normaalisti 60 kuukauden valmistustakuu, ellei tuotteen kohdalla ole toisin mainittu.

Takuu ei kata vahinkoja, jotka ovat aiheutuneet asennusvirheestä, ulkopuolisista tekijöistä (kuten esim. ylijännitepiikit tai ukkosen aiheuttamat vauriot) tai valtuuttamattoman huollon aiheuttamista toimenpiteistä. Takuu ei myöskään kata huolimattomasta tai käyttöohjeen vastaisesta käytöstä tai käsittelystä aiheutuvia vikoja.

Elmo-dokumenttikameroiden takuuhuollot hoidetaan Noretron Esitystekniikka Oy:n toimesta.

Laitteen vikaantuessa ota yhteys Noretron Esitystekniikka Oy:öön joko soittamalla p. 010 525 8000 / huolto tai sähköpostitse esitystekniikka(at)noretron.fi lisäohjeiden saamiseksi.

 

Extron

Maahantuomillamme Extron-tuotteilla on normaalisti 12 tai 36 kuukauden valmistustakuu, ellei tuotteen kohdalla ole toisin mainittu.

Takuu ei kata vahinkoja, jotka ovat aiheutuneet asennusvirheestä, ulkopuolisista tekijöistä (kuten esim. ylijännitepiikit tai ukkosen aiheuttamat vauriot) tai valtuuttamattoman huollon aiheuttamista toimenpiteistä. Takuu ei myöskään kata huolimattomasta tai käyttöohjeen vastaisesta käytöstä tai käsittelystä aiheutuvia vikoja.

Laitteen vikaantuessa ota yhteys Noretron Esitystekniikka Oy:öön joko soittamalla p. 010 525 8000 / huolto tai sähköpostitse esitystekniikka(at)noretron.fi lisäohjeiden saamiseksi.

Extron Electronics warrants its powered products against any defects in materials and workmanship for a period of three years from the date of invoice.
Touchscreen display and overlay components carry a one year parts and labor warranty.
Extron offers a five year parts and labor warranty for Flat Field®, SoundField®, and System INTEGRATOR® speakers.
In the event of a malfunction during the warranty period, Extron will repair or replace a product to its original operating condition. To assure the highest level of service, a return authorization number must be obtained from Extron before products are returned for service.

 

ScreenLine

Maahantuomillamme ScreenLine-valkokankailla on normaalisti 12 kuukauden valmistustakuu, ellei tuotteen kohdalla ole toisin mainittu.

Takuu ei kata vahinkoja, jotka ovat aiheutuneet asennusvirheestä, ulkopuolisista tekijöistä (kuten esim. ylijännitepiikit tai ukkosen aiheuttamat vauriot) tai valtuuttamattoman huollon aiheuttamista toimenpiteistä. Takuu ei myöskään kata huolimattomasta tai käyttöohjeen vastaisesta käytöstä tai käsittelystä aiheutuvia vikoja.

Laitteen vikaantuessa ota yhteys Noretron Esitystekniikka Oy:öön joko soittamalla p. 010 525 8000 / huolto tai sähköpostitse esitystekniikka(at)noretron.fi lisäohjeiden saamiseksi.

 

ScreenResearch

Maahantuomillamme ScreenResearch-valkokankailla on normaalisti 12 kuukauden valmistustakuu, ellei tuotteen kohdalla ole toisin mainittu.

Takuu ei kata vahinkoja, jotka ovat aiheutuneet asennusvirheestä, ulkopuolisista tekijöistä (kuten esim. ylijännitepiikit tai ukkosen aiheuttamat vauriot) tai valtuuttamattoman huollon aiheuttamista toimenpiteistä. Takuu ei myöskään kata huolimattomasta tai käyttöohjeen vastaisesta käytöstä tai käsittelystä aiheutuvia vikoja.

Laitteen vikaantuessa ota yhteys Noretron Esitystekniikka Oy:öön joko soittamalla p. 010 525 8000 / huolto tai sähköpostitse esitystekniikka(at)noretron.fi lisäohjeiden saamiseksi.

 

Oray

Maahantuomillamme Oray-valkokankailla on normaalisti 12 kuukauden valmistustakuu, ellei tuotteen kohdalla ole toisin mainittu.

Takuu ei kata vahinkoja, jotka ovat aiheutuneet asennusvirheestä, ulkopuolisista tekijöistä (kuten esim. ylijännitepiikit tai ukkosen aiheuttamat vauriot) tai valtuuttamattoman huollon aiheuttamista toimenpiteistä. Takuu ei myöskään kata huolimattomasta tai käyttöohjeen vastaisesta käytöstä tai käsittelystä aiheutuvia vikoja.

Laitteen vikaantuessa ota yhteys Noretron Esitystekniikka Oy:öön joko soittamalla p. 010 525 8000 / huolto tai sähköpostitse esitystekniikka(at)noretron.fi lisäohjeiden saamiseksi.

 

Ennen kuin otat yhteyttä huoltoon

  1. Tarkista, että laitteen virtajohto/verkkolaite on varmasti kunnolla kytketty sekä pistorasiaan että laitteeseen. Katso, että laitteen "Power" -valo palaa.
  2. Tarkista, että muutkin laitteelle tulevat ja lähtevät johdot ovat kunnolla kiinni oikeissa liittimissä, ja että ne ovat ehjät.
  3. Irrota virtajohto laitteesta n. 1 - 2 minuutin ajaksi.
  4. Dokumenttikamerat: mikäli laitteesta ei tule VGA-kuvaa, tarkista ulostulon valintakytkimen asento (valintakytkin on joissakin dokumenttikameramalleissa). Valintakytkimellä valitaan VGA tai videolähtö. Tarkista kytkimen asento.
  5. Palauta laitteen tehdasasetukset (Factory Reset) laitteen menusta tai tarkista käyttöohjeesta, kuinka se tehdään, jos se on mahdollista.
  6. Projektorit: katso laitteen optiikasta, palaako lampun valo. Älä katso läheltä äläkä suoraan optiikkaan. Lampun valon voi havaita helposti vilkaisemalla linssiä.
  7. Mikäli lampun valo ei syty, niin kokeile uudella lampulla, mikäli mahdollista.
  8. Tarkista, että varmasti syötät laitteelle kuvasignaalia tai äänisignaalia, HDMI / DVI / VGA / Video / Audio tms., projektorille ja/tai äänilaitteelle. Muista myös valita projektorille vastaava sisääntulo. Kannettavilla tietokoneilla muista asettaa käyttöön ulkoisen näytön portti.

Mikäli vielä edellä mainittujen tarkastustoimenpiteiden jälkeen laitteessa on vika, toimi näin:

  1. Ota ensin yhteyttä myyjäliikkeeseen neuvoja ja lisätietoja varten. Valmistaudu myös esittämään kuitti tai lasku, josta selviää kyseisen ostotapahtuman tiedot.
  2. Voit myös ottaa yhteyttä tekniseen tukeemme p. 010 525 8000.

 

TAKUUEHTO:

Mikäli kyseessä on takuun alainen laite, huomaa, että takuu kattaa vain tarvittavat varaosat, korjauskustannukset huoltoliikkeessä sekä palautuksen asiakkaalle edullisimmalla kuljetusvaihtoehdolla. Takuu ei kata mitää ylimääräisiä kustannuksia, kuten huoltomiehen tilaamista asiakkaan luokse, laitteen modifiointia tai lisälaitteiden asennusta jne.

HUOM: huoltotilauslomakkeella voit tilata huoltotunnuksen sekä toimintaohjeet. Vain tämän lomakkeen kautta tehdyt huoltotilaukset huomioidaan. Tuotteita ei saa lähettää ilman ns. RMA-tunnusta. Ilman RMA-tunnusta tuotteita ei oteta vastaan, vaan ne palautetaan automaattisesti lähettäjälle. Lisätietoja saat puhelimitse p. 010 525 8000.

Käyttöoppaat, manuaalit ja esitteet löydät helposti web-sivuiltamme osoitteesta www.noretronesitystekniikka.fi.

TEE HUOLTOTILAUS TÄSTÄ (linkki tulossa)